Selle aasta plaanid

Nii suuri lubadusi nagu eelmisel aastal ma igaks juhuks ei anna, et koon ära kõik lõngajäägid jms. Nagu näha, siis esimese kolme nelja kuuga jõud rauges. Esimene tegevus sel aastal käsitöövallas saab olema beebikomplekti kudumine, kuhu kuulub siis suur beebitekk, kevad/sügis müts ja kui lõnga jätkub, siis veel midagi sooja.

Lõngaks valisin 100% meriinovillase Drops Big Merino, mis kannatab ka kerget masinpesu. Lõnga teeb beebisõbralikuks tema pehmus ja kohevus. Värvide hulgast valisin välja naturaalvalge.

drops-big-merino

Aga kuna selle lõnga ostmine oli mul veidi kummaline, siis pean kiitma e-poe Must ja roosa suurepärast klienditeenindust. Kui ma õigesti mäletan, sattus tellimine just pühapäeva peale. Tegin kõik klikid ära, kogus, tulen ise järele jms, kuid peale maksmist avastasin, et tegu pole üldse selle poega, mis asub Viimsi Selveris. Kuna koduleht lubas endale iga päev helistada, tegingi seda. Teenindus oli suurepärane, paluti juurde tasuda postikulu ning pakk läheb pakiautomaati. Läks mõni tund mööda, kui ma hakkasin mõtlema, et lõnga võiks ikka rohkem olla paar tokki ja siis juba mõtlesin, et kuna lao seis lubas, siis äkki lausa poole rohkem. Selleks ajaks oli kell juba üksjagu palju ja saatsin oma küsimuse kirja teel, kas pean sooritama uue tellimuse või saame lisada juurde. Kuna vastus oli, et pean uue tellimuse tegema, siis arvasin kohe, et ju ma pean siis ka uue postitasu tasuma, et ehk pakk on juba komplekteeritud ja läks teele. Esmaspäeval aga oli mul postkastis kiri, et üks postikulu tagastatakse, kuna pakk on komplekteerimata ja tuleb korraga. Igal juhul soovitan seda e-poodi väga, pakk jõudis minuni teisipäeva hommikul. Ja hoolimata minu otsustusvõimetusest oli teenindus väga hea.

Pakk sisaldas 12 tokki Drops Big Merino lõnga, Dropsi ajakirja ning suu sai ka magusaks.

Lisa kommentaar

