Sõrmikud

img_2606

Vahepeal oli meil talv ja kuna talve hakul saabus minuni ka viirus, mis takistas mul tööl käia, võtsin kätte ja hakkasin endale sõrmikuid kuduma. Veidi pitsilisi ja palmikuga. Lõngaks valisin Drops Puna helehalli, mida mul suvel kootud beebitekist veel alles oli. Kõik läks sinna maani hästi, kuniks väike sõrm valmis oli. Ja kui ma siis kindaid kätte proovisin ja edasi tegema tahtsin hakata, avastasin, et silmuseid on ikka vähevõitu, et veel kolm sõrme ära mahutada. Nii ei jäänud muud üle, kui oma töö lihtsalt nullida ja otsast pihta alustada. Eriti nutuseks tegi asja see, et mina koon sõrmikuid alati paar korraga, mis tähendab, et kui ühel käel on väike sõrm valmis, siis teine kinnas ootab, millal seda sõrme tegema hakatakse.

img_2650

Ega midagi, tuli nii ca 10 silmust rohkem luua. Pean tunnistama, et vardad oleks võinud pool numbrit suuremad olla, siis oleks kinnas ise ka suts laiem. Aga kuna need on endale tehtud, siis kolmandat korda ma neid üles ei haruta. Jäävad nii nagu on. Kuna silmuste arv suurenes, siis palmik sai kinnastel nüüd poole laiem.

drops-puna-1

Kindad on juba nädala jagu ka kasutuses ja Drops Puna kiituseks pean ütlema, et tegu on ühe sooja ja pehme alpakalõngaga. Täpsemalt saab Selle lõnga kohta lugeda siitdrops-puna-2

PS! Kui Sa arvad, et jõuluvana peab tooma kellelegi Sinu lähikonnast samuti sellised sõrmikud, siis kirjuta mulle.

 

Lisa kommentaar

