Jaanipäev

Minu jaanipäev oli sel aastal hoopis teistsugune. Olin üksi ja ei olnud ka, sest elul on meiega omad plaanid. Osalesin ühel teistmoodi jaaniüritusel, kuna nii oli juba mai alguses lapsele lubatud ja hoolimata elu keerdkäikudest tuli  enda emotsioonid alla suruda. Kuna öösiti olen ma väiksema jaoks väga oluline, ei tulnud kõne allagi, et tema minna ei saa või peab seal ilma emmeta olema. Pidustustel olin ma rohkem kõrvaltvaataja, et hilisemaid probleeme vältida. Aga… seltskond oli ise väga vahva, kõik oli hästi organiseeritud, inimesed tundsid end vabalt. Omaette mõtlesin veel, et kõik on nii erinevad, aga samas on kõik nagu suur pere ja erinevus rikastab ning kedagi sellepärast kõrvale ei jäeta. Igal juhul suur aitäh korraldajatele ja tulgu Teil veel sääraseid üritusi!

Minu ainus isiklik eesmärk oli sellelt reisilt pildistama minek. Jaanilaupäeva õhtul vastu jaanipäeva läks pilve ning päikesetõusust ei tulnud midagi välja. Sadas vaid vihma. Aga teisel õhtul läksime kõik koos tunnike enne loojangut randa ning siis sain oma pildistamise himu veidi rahuldatud. Kuna ilmaennustus lubas jaanipäeva ööks sinna kanti 50% tõenäosusega vihma, siis loobusin päikesetõusule minemisest, aga tegin valesti. Oleks ikka võinud.

Minu pisikene pildisaak on siin:

1373-1377

1381-1382

1384ja1387

IMG_1394

IMG_1398

IMG_1396

Päikese ja loojangu piltidega tekkis mul idee, millest järgmine kord kirjutada lihtsas keeles, kuidas siis ikkagi pildistada nii, et pildile jääks üheaegselt loojang ja inimene, kes ei ole piltidel üleni must. Kuigi blogist leiab nii pulmi kui perepildistamisi, siis mina üldjuhul inimesi ei pildista (selleks peab Teil väga hea veenmisoskus olema või oled Sa lihtsalt lähedane inimene), siis õpetav materjal tuleb päikese ja mõne esemega. Aga selleks on nüüd vaja mõnd päikselist ilma oodata.

1403ja1405

1429ja1444

IMG_1416

PS! Kui keegi arvab, et ta viimasel pildil olla ei soovi, siis ole hea ja anna märku!

Lisa kommentaar

