Drops Puna

Drops-Puna

Polegi jõudnud sel kuul blogima. Nüüd saab see viga kohe parandatud, kuna andsin sel nädalal kiusatusele järele ning tellisin ka endale uut lõnga, milleks on Drops Puna (100% alpaca). Drops Alpaca ise mulle meeldib, aga on minu jaoks kohutavalt peenike, siis Drops Puna on tema nö järglane just minusugusele, kellele meeldib veidi jämedam kude. Kuidagi oli aasta alguses avaldatud uudisest meelde jäänud, et tegu on jämedama lõngaga, kui ta tegelikult on. Ei tea, millele ma siis mõtlesin, kui teadet uue lõnga müügile saabumisest lugesin. Varda soovitus on nr 4, seega mina valin suuruse 4,5mm, kuna hakkan sellest imepehmest lõngast üht beebitekki kuduma. Värviks valisin helehalli (toon 07), mis tähendab, et lõpptulemus sobib nii poisile kui ka tüdrukule. Esmamulje on lõngast mõnus.

Sel korral tellisin oma kauba sellisest poest nagu “Must ja roosa”, kust oli tõesti lust tellida. Peale tellimuse vormistamist saatsin neile ka teate, et ülekanne on tasutud “valest” pangast, et osataks oodata. Kuna mind ennast sel hetkel Tallinnas ei olnudki, siis polnud mul kaubaga üldse kiire ja ma ei hakanud maksekorraldust kirjale lisama. Aga meeldiv üllatus oli juba tööpäeva lõpuks postkastis, et ülekanne on laekunud ja pakk läks teele, mis tähendab, et ma sain oma lõnga kätte juba järgmiseks lõunaks.

Beebiteki mustrit ma sel korral ise välja ei mõtle vaid kasutan GarnStudio mustrikogu ning tekk tuleb selline, nagu siin lingil.

Drops-Puna1

PS! Kes mõtleb mu aasta alguses välja hõisatud lubadusele hävitada kõik olemasolevad lõngad, siis see on jõus… lihtsalt pausi peal. Ja ma luban, et uusi oste ei tule, kui need ei ole just kindla tellimusega seotud nagu see siin.

2 thoughts on “Drops Puna

  1. Uudislõnga ostmine ei lähe ju lõnga juurdeostmise alla…. ;) Uudistoodet peab ikka proovima!
    Jään põnevusega ootama tekikest.

Lisa kommentaar

