Väljakutse lõppenud

ErikOrgu3

Tänaseks on meie esialgne väljakutse sõbrannadega lõppenud. Alustasin ma oma teekonda kaaluga 84,5kg ja tänaseks on sellest alles 77,5kg, mis tähendab, et ma tunnen end kergemalt, jõuan rohkem ja olen aktiivsem ning seda vaid ühe kuu ja mõne päevaga. Aktiivne olen siis selles mõttes, et tänaseid toimetusi ma enam homse varna ei lükka. Ideaalkaaluks on silme ees 64kg, aga olen ausalt öeldes esialgu kindlasti õnnelik ükskõik millise numbri üle, mis algab number kuuega. Sõbranna andis mulle teada oma tulemustest ning soovist jätkata koos veel aprilli lõpuni. Seega pikendasime oma väljakutset 30 päeva võrra, et oleks kelle õlal nutta, kui liiga palju torti sai söödud või edusammud pole ootuspärased, et keegi julgustaks peale kehva päeva ikka jätkama ning mis põhiline – koos on kergem.

Menüü meie kodus jääb samaks, kuna me keegi ei viitsi ja ei soovi oma aega kulutada toitude ja päevamenüü välja mõtlemisele. Muretsejatele, kes arvavad, et me piirame ennast ja et pere peab midagi lisaks sööma ning sellisest toitumisest ära elamiseks ei piisa, jagan ma linki, mis asub SIIN. Ja küsin, mis meie toidulaualt täna puudu on? Ja kas Sinu kõht jääb tühjaks, kui sööd vaid ühele inimesele mõeldud portsu korraga?

Toidupüramiid

Pilt on võetud toitumine.ee kodulehelt.

Ma rõhutan veelkord, et tegu ei ole dieediga (selle vales mõttes) vaid siiski tervisliku toitumisega. Erik Orgul on toitumiskava, mis katab ära kogu toidupüramiidi, ühtegi toiduainet me pere endale keelama ei pea. Kui esialgu jäi mulje, et menüüst puudub nisujahu, siis kuskuss seda siiski esindab. Minule kui kaalualandajale on mõningad asjad alandamise perioodiks keelatud, aga ma ootan juba aega, kus mina koos teistega (iga) toidu kõrvale klaasi piima saan juua.

Parema tervise nimel!

Lisa kommentaar

