Häid pühi!

Tänaseks on minul üks kuu tervislikku toitumist seljataga ning väljakutse lõpuni on jäänud veel loetud päevad. Vee joomisega olen ära harjunud, tarbin igapäevaselt vett 1,5-2 liitrit. Piima enam ei joo, kuigi otseselt see keelatud ka ei ole. Kui söön kooki, siis joon ka klaasi piima, aga ei rohkem. Kartulist loobumine oli teine väljakutse, aga kuna seda menüüs ikka esineb, siis väga hull kaotus see minu jaoks ei ole. Alles eile sõime praekartuleid ja üks hommik oli keedukartul muna ja peekoni kõrvale. Kuna sel nädalal on ka lihavõtted, siis on olnud menüüst üksjagu kõrvalekaldeid. Laupäeva hommikul näitas kaal, et kaalukaotus oli -1kg. Kui ma oma kaalunumbrit vaatan, siis naeratus tuleb näole ja ma ei uskunud enne alustamist, et ma võin tõesti alla võtta. Mul on tohutult hea meel, et olen saavutanud tänaseks numbri, mis eelmise veebruari kaalust erineb vaid grammides.

ErikOrgu10

Kokkuvõtteks saan lubada, et peale väljakutse lõppu jätkan toitumiskava jälgimist, kuni olen saavutanud soovitud kaalu. Toidupatte sooritan nii vähe kui võimalik ja nii palju kui vajalik. Kuigi Erik Orgu koduleht lubab mu ideaalkaalu juba jaanipäevaks, siis ise olen seadnud eesmärgiks suve lõpu, kuna aprill ja mai on sellised keerulisemad kuud. Suvel on mul endal palju lihtsam tervislikult toituda tänu tööle. Kuna igasugune näksimise isu on mul kadunud, siis piisab mulle, et külas käies ma pakutud koogiviilu võtan vastu. Ja ega ma endale mõnda kommi pole ka siiani keelanud. Üldjuhul siiski, tõuseb käsi üha tihedamini näksimise asemel vee järele. Lisaks, kui  olengi mõnel päeval lubanud mingil põhjusel viilu või kaks torti, siis kaal seisab. Juurde ei tule.

Igal juhul olen ma südamest tänulik sõbrannale, kes toiduga ahvatles kava proovima ja sõbrannale, kes väljakutse tegi ja kellega koos on hasarti toimetada. Aitäh Teile!

Selle nädala tulemused on tänase seisuga järgmised: -0,5kg, sentimeetreid ei vähenenud. Kui, siis puusalt 1, aga mitte rohkem.

Kuu kokkuvõte: -6kg.

2 thoughts on “Häid pühi!

  1. Minu eesmärk on just kõike tarbida nii, et ma millestki loobuma ei pea. Suhkrut ma millelegi ise juurde ei lisa juba selle aasta algusest, aga kaalule see mingis suunas mõju ei avaldanud enne, kui tervisliku menüü valisin. Minu suurim häda on siiani olnud ülesöömine ja praegu olen selle saanud kontrolli alla.

Lisa kommentaar

