Kevad saabus!

See nädal on möödunud edukalt, tulemused hakkasid juba nädala keskel peegli ees silma ja kui ma kaalule astusin, et sohki teha ja piiluda enne pühapäeva, siis tuli naeratus näole. Esimene 8 on kaalunumbri eest kadunud ja asendunud 7-ga. Mis saaks veel parem olla? Enesetunne on hea, see nädal küll töö tõttu väsitav. Näost on näha, et vee joomine on mõjunud sära andvalt. Unerütm on korras, isegi veidi kahju, et õhtul pool üksteist on karu-uni, aga hommikul on energiat kolme eest ärgata. Päeval und ei ole, peavalud on tõesti kadunud ja muud pisiasjadki tervise juures on muutunud.

ErikOrgu7

Vasakul minu üks hommiku ja paremal õhtusöök. Kumbki ei ole toit, mida ma väga hea meelega sööks. Hommikuti tundub tatragalett nii puine ja ühepaja toit lihtsalt ei ole minu maitse. Mingid lemmikud on meil juba välja kujunenud, kuigi ma lähen menüüga järjest ja ei vali. Mul on nii lihtsam toidupoe nimekirja koostada. Kui ostunimekirjas on avokaado, siis ma kontrollin, kas ma olen seda sööki ikka valmis sööma. Nii võikalt mõjus see ühekordne toores puuvili. Hea, et kõige esimesel korral valik õnnestus, mistõttu ma olen nõus katsetama.

Aga lemmikud? Pere lemmik on pasta singiga. See on ka sõbrannade meelest parim lõuna. Kui ma seda esimesel korral tegin, siis ma juurdlesin pikalt, mille pärast me üldse oleme neid nisujahu makarone söönud, kui riisipasta niii maitsev on. Kui see uuesti menüüs oli, siis mu arvamus ei muutunud. Tõesti suurepärane. Järgmine asi, mis maitseelamuselt üllatas, oli brokoli-suvikõrvitsasupp kana ja juustuga. Lapsed seda värvi tõttu ei söönud, keeldusid ka maitsmast. Samas üks teine kanasupp oli kodusem ja seda söödi hea meelega, kuigi seller oli meile võõras. Ka see supp sai kiita ja lemmikuks.

ErikOrgu5

Hommikusöökidest meenub esimesena munavõi, mille puhul ainsana mind tatragalett häirinud ei ole, kuigi ma kohutavalt tahaks selle leivaga asendada. Omletid on olnud samuti head. Õhtusöökide osas olen ma olnud ehk kõige pirtsakam, aga söömata pole ükski jäänud. Eilne õhtusöök oli pasta bolognese ja sellest sai ka lemmik õhtusöökide seas ning ma jälle sain juurelda selle riisipasta versus makaronid üle. Ma saan aru küll, et pasta ja makaron ei ole võrreldavad… vist. Aga minu, kui toidukauge inimese jaoks, üks makaron kõik. Kui ma veel õhtusöökidele mõtlen, siis seal mul lemmikuid rohkem ei meenu, üks ühepajatoit on viimasel ajal pidevalt olnud erinevates vormides. Aga… esimesest nädalast siiski… lõhe- ja kanasalatid. Ja praegu menüüd sirvides jäi silma sealiha koorekastmes, mida ma ei jõudnud teha, kuna lubasime õhtusöögi väljas. See tundub midagi minu maitsele.

Vahepalad jäid alguses tihti söömata või näksisin need õhtu jooksul ära. Nende hulgas mul maitse poolest lemmikuid ei tekkinud. Nüüd ma valin jogurti mõne lisandiga, mis tööle kaasa tuleb. See annab mulle väikse edumaa, et ei peaks tööl lõunat sööma. Aga kui on näha, et ma ikka kuidagi kolmest kodus ei ole, siis tuleb lõuna tööl võtta, kuna soojendatult need toidud väga maitsvad ei ole. Nädalavahetusel on isu näksida, siis olen mandlid mõne lisandiga valinud, õigemini vahepala, kus on mandlid juures. Täna proovisin jogurtit mustikatega.

ErikOrgu8

Nagu ikka, postitus on valminud nädala jooksul ja siit tulevad tänased numbrid: kaalu kaotus võrreldes eelmise pühapäevaga on -2kg (78,6kg) ja kõhult on läinud jälle 1cm. Puusad ma mõõtsin tõenäoliselt esimesel korral väiksemaks, kui need olid, sest number oli ikka ja jälle sama, aga suusapüksid panin eile õhtul jalga nagu naksti. Ja kuna ma alustasin “orgutamisega” veebruari lõpus, siis järgmisel nädalal saab esimese kuu kokkuvõtte teha. Mul on lihtsalt ette juba kahju järgmise nädala toimekusest, mis ei lase lõunasööke kava järgi tarbida. Jääb vaid pingutada, et kaal vahepeal ülespoole ei tõuseks…

Lisa kommentaar

