Süües saledaks…

… või siis mitte.

Hommik algas kodujuustu-kreveti salatiga. Minu jaoks jälle võõras toit, mida ma kindlasti varem ei oleks söönud, ammugi hommikul. Aga oli tegelikult väga maitsev ja nägi isuäratav välja. Vee joomine on mulle endiselt keeruline. Kuigi kogus seisab nüüd ilusti meeles, siis vee maiste on ikka mu jaoks vastik. Kurgiviile ja sidrunit ei hakka ma selle peale raiskama, minu silmis see teine maitse midagi ei muuda. Vesi on vesi. Hommikul esimene klaas läheb väga vaevaliselt, aga kui see on tehtud, siis edasi on juba kökimöki.

ErikOrgu3

Hetkel, kui ma postitust kirjutan, ma selle nädala tulemusi veel ei tea. Tean ainult, et cm on sel korral jälle vähenenud, kaalult ma end väiksemana ei tunne. Ju siis muutust ei ole või on tunduvalt väiksem kui esimesel nädalal, mis oleks igati loogiline. Meil kõigil on tekkinud hasart ja peas on hakanud kummitama mõte, et loodetavasti on kaal ikka sama mis viimasel kaalumisel, või väiksem, aga jumala eest mitte suurem. Uskumatu eks? Sõbranna tegi nädala keskel kaalumise ning sai teada, et on oma pooleteise nädalaga kaotanud kuuest kilogrammist pool. Ilmselgelt saavutab ta oma ideaalkaalu kuue nädalaga nagu erikorgu.ee lehekülg lubab.

ErikOrgu5

Ma ei tunne oma mõtlemist enam äragi. Mina ja toitun tervislikult. Mõnel päeval on köögikapi ääres tunne, et milleks, aga siis jälle läheb üle. Väsimus on mul täielikult kadunud. Sellist asja, et hommikul ei jaksaks pool tundi varem üles tõusta, enam ei ole. Kui on vaja pool seitse tõusta pole mingit probleemi päeva juba kuuest alustada. Võimalik, et igapäev ei suudaks, aga korra nädalas on küll teostatav. Teised päevad tõusen juba seitsmest, kuigi osadel tööpäevadel võiks lausa kaheksani venitada. Lisaks on kadunud minu peavalud, mida tööl olev müra ja kära tekitasid. Õhtuti tuleb uni ja ööd on nüüdsest vaid puhkamiseks. Hommikul olen 10 minutiga reibas hoolimata sellest, kas und oli 8h või 5h. Jällegi, kindlasti 5h ei tohiks saada harjumuseks, aga varsti on suvi…

Hetkeseis on järgmine: kaal ei ole muutunud ei alla ega üles poole, mille üle on mul hea meel, sest paigalpüsimine on ka tulemus, kui võrrelda tagasi üles liikumisega. 1-2 cm on mõõdud vähenenud. Enesetunne on hea ja energiat on palju, võrreldes varasemaga. Täna võtsin juba vardad ka kätte, sest aega on päeva juurde tekkinud. Eelmisel nädalal sai üksjagu patustatud ka, kuna oli naistepäev ja torti jätkus ikka mitmeks päevaks ning üks õhtu lõppes restoraniga. Kahe nädalaga on toidu valmistamises toimunud nii suured muutused, et sellest saab suure tõenäosusega meil harjumus. Miks ma kunagi pole söögi tegemist armastanud? Just selle pärast, et kõige tüütum osa oli menüü välja mõtlemine, aga näpuga järge ajades on see kõige vastumeelsem osa kadunud.

ErikOrgu6

Ühe päeva menüü sel nädalavahetusel (piltidel) oli minul näiteks selline:

Hommikul kodujuustu-krevetisalat, lõunaks brokolisupp kanaga ja õhtuks hakklihapada kaalikaga (märgin ära, et taldrikul ei ole kogu mulle ette nähtud kogus ning jäi ka söömata). Näksimiseks banaan ja peotäis mandleid.

Lisa kommentaar

