Nälga jäämine ja tegelikkus

Nii. Esimesed ebaõnnestumised toidu tegemisel on selja taga ja paar kohutavat maitseelamust ka. Ilmselgelt ei oska ma poest osta avokaadot. Esimesel korral oli lõuna kõrvale pakutav salat mõnusalt kreemine, siis eile nägi ta peale purustamist välja nagu riivitud. Maitse oli ka kohutav, aga välja ma mõelda ei suutnud, mis ostmisel sel korral teisiti läks. Üldse on see paras nali, et mina käin ostukäruga mööda poodi ning ostlen, ajan toidunimekirjas näpuga järge ning teise käega googeldan, milline mingi juurikas või köögivili välja näeb. Tänaseks olen ma selgeks õppinud, milline näeb välja avokaado, baklazaan, suvikõrvits ja muu selline. Olgu, mingis elu ja surma olukorras oleks nad ikka üles leidnud… Aga tõesti, varem ma ei teadnud, sest ma delegeerisin ostunimekirja kaasale või siis ei tegelenud sellega nii paljutki.

Täna hommikul oli söögiks munavõi tatragaletil. See on üks mu lemmikumaid hommikusööke sellest kavast. Kui ma neid menüüsid sirvin, siis ma ikka enne tegevust vaatan, et kas ma tõesti pean sellest kogusest kõhu täis saama, mis ilmselgelt näitab seda, et mul ei ole reaalselt söögi kogustest aimugi. Kasvõi täna, mulle ette nähtud koguses munavõid kahele tatragaletile ära ei mahtunud, tuli eraldi heal maitsta lasta. Hommikusöök oli maitsev ja täitis kõhu enam kui lõunani.

ErikOrgu2

Õhtusöögiks olid meil lihapallid värske salatiga. Muidugi olin ma pannud veidi puusse hakkliha ostmisel, seega sai kaasaga kokku lepitud, et kuna mina olen olulisem, siis minule tuleb 100% kogus menüü järgi, aga tema saab ühe inimese kogusest vaid kolmandiku, et maitsest aimu saada. Teate ju küll neid Rakvere täidisega lihapalle. Tulemus oli selline, et ma voolisin iseendale suure hulga lihapalle, mis olid poole suuremad, kui need Rakvere omad. Ma enamuse küpsemise ajast mõtlesin, et kuhu ma need kõik mahutama pean. Nii et nälga selle menüü järgi kartma küll ei pea. Kõht on ilusti täis, kõht püsib oluliselt kauem täis ja kõht ei ole söömisest punnis!

ErikOrgu1

Nauditavaid maitseelamusi ka Teile!

PS! Me muigasime, et ma olen blogile väga mõistliku nime valinud. Ei ole üldse vahet, millega ma parajasti tegelen. Ükshetk pean üldse äkki vaid toidublogi. Peaasi, et pilte lisan.

2 thoughts on “Nälga jäämine ja tegelikkus

    • Aga tervisliku toitumise kõrvalt ei jää kuidagi muuks aega kui ainult söögi tegemiseks. Samas, energia hulk on nii palju viimase kahe nädalaga kasvanud, et küll aega juurde tekib 🙂

Lisa kommentaar

