Veebruari kokkuvõte

Koos veebruariga saabus laiskus ja täpselt nii laisk olen ma ka kokkuvõtte kirjutamises sel kuul. Nii uskumatult kui see ei kõla, siis selle kuu tulemus oli kaks paari beebikäpikuid kevadiseks hooajaks. Ühed roosad ja teised rohelised (tume laim). Ma luban, et pildi lisan ka lähipäevil postitusse! Lisaks alustasin beebiteki kudumist, kus kokku on vaja läbi kududa 8 tokki lõnga, millest kuuega olen ühel pool.

IMG_0475

IMG_0655

See-eest valmistun lihavõteteks. Ammutasime lapsega ideid pinterestist ja leidsime päris vahvaid mõtteid. Nüüd on viimased lõngatutid veel teha ja siis näitan meie lihavõttepärga ka Teile mu armsad lugejad. Muidugi on vaja enne veel munad värvida, ostsime pärja tarbeks stüroplastmune nii Vunderist (kanamuna suurused) kui Ülemiste keskuse käsitööpoest Pärlipood (vutimuna suurused). Akrüülvärve ostsime ka Vunderist, et need munad ikka roosaks ja heleroheliseks ja helesiniseks saada, kuid tundub, et enne jõuavad pühad sel juhul kätte, kui värv peale saab. Ja kui ikka kuidagi ei jõua lähipäevil munade värvimiseni, siis tuleb Koduekstrast neid värvilisi ostma minna või pärg ilma munadeta jätta…

Lisa kommentaar

