Käsitööjaamast tellimine

Drops-Andes

Ma ei ole küll suur nuriseja, aga vahel peab ja blogis  on mul selleks hea võimalus, kus kiita ja laita. Sel korral ma laidan, kuna kogen seda juba mitmendat korda just antud poega.

Kuna ma olen mugav inimene, siis tihti tellin ma oma käsitöötarbed ja lõngad mõnest kohalikust netipoest. Üldjuhul näeb tellimine nii välja, et valin kauba, saan arve, teen ülekande ja saadan vastuse koos maksekorraldusega, et makse on tehtud ning järgmisel või ülejärgmisel päeval on pakk kohal. Ja nii on kõige muuga ka, mänguasjad, kodukaubad, riided jne. Selle üle ma ei nurise üldse, kui toode ei vasta pildil olevale. Pildil oli heleroosa lõng, aga pakis on tumedam – arusaadav. Aga selle üle nurisen ma nüüd küll, kui kaup jõuab Järve keskusest Lasnamäe algusesse viie päevaga.

Sellisest ajakulust saan ma aru, kui tegu on üksikisikust ettevõtjaga, kes elab lähimast postkontorist kilomeetrite kaugusel. Enamasti annab selline ettevõtja kliendile ka teada, et ta postitab siis ja siis ning vabandab, et kiiremini ei saa.

Käsitööjaam on suurepärase lõngade valikuga pood. Ma alati leian sealt midagi, mida tahaks tellida. Aga see kohutav teosammul teenindamine… on rahakotti säästev, sest ma loobun ja tellin vaid äärmisel vajadusel. Ja nii on see olnud juba aastaid. Sel korral ma isegi ei hakanud maksekorraldust neile saatma, sest kord (ca kolm aastat tagasi) olen ma neilt nipsaka vastuse saanud, et ülekanded tulevad mitu päeva, ka samast pangast tellides. Lubage naerda… Kui ma laupäeva hommikul neile helistasin, et mu teisipäeva õhtul tellitud lõngast pole kippu ega kõppu, vastati mulle meeldival häälele, et see läks eile õhtul posti. Tegelikult?! Pakk jõudis minuni täna hommikul. Huvi pärast käisin Omniva kodulehelt uurimas, kas see vastas tõele. Ja tõesti, pakk oli automaati pandud reede õhtul, aga alles kell üheksa. Pole siis ime, et ma oleks ise järele minnes asjad kiiremini kätte saanud.

Igal juhul järjekordne väga ebameeldivalt pikk ootamine, mis tähendab, et neilt tellin ma endiselt nii vähe kui võimalik, aga nii palju kui vajalik.

Drops-Polaris

Kuidas Teile Käsitööjaama e-pood meeldib? Kas tellimust tuleb oodata pikalt või saabub see sama kiiresti nagu tavaliselt e-poest tellides?

EDIT: Kuna minu postitus tekitas arutelu FB grupis “Mustrimaailma foorum”, siis jäi silma lause, et miks üldse tellida, kui pood asub samas linnas? Nurisemise asemel võiks ju läbi käia ja asi korras.

Mina ise Tallinnas üldse ei ela, aga Lasnamäelt sõidan ma läbi, igapäevaselt. Samuti ei ole mul kodu juures postkontorit ning kulleriga asjade kohale toimetamine on samuti risk, kuna kes täpselt teab, kas ma ikka olen kodus. Järvele, Männikule, Mustamäele satun ma väga harva, rääkimata sellest, et Tallinna teise otsa minek ei võta minult kümmet minutit aega nagu e-poest tellimine ja ülekanne vaid palju rohkem ja on kulukam ka. Teatavasti vajavad autod liikumiseks kütust, aega liikluses, parkimiskoha otsimist, poes läheb omakorda aega jne. Ma väärtustan oma vabaaega ja investeerin selle parem lastega lauamängu mängimisse või kudumisse, kui et poest lõnga toomisesse.

Aga veelkord, ma ei pea end selle poe püsikliendiks, sest tõesti, poode on veel, kes Dropsi tooteid müüvad ja enamasti on mul varud kodus olemas või vähemalt mu lemmikpoes Wool&Woollen`is. Aga paaril korral aastas ikka juhtub, et mujal ei ole, kui ainult Käsitööjaamas…

PS! Nägin ka linki, mis soovitas Dropsi lõngu osta sellisest poest nagu Must ja roosa OÜ. Katsetan kindlasti ära, kuna Drops Puna tundub olema midagi minu maitsele!

4 thoughts on “Käsitööjaamast tellimine

  1. Wool & Woollen on ka minu lemmikpood. Ma enam ei mäletagi täpselt, miks, aga Käsitööjaam on aastate jooksul kujunenud ka minu jaoks viimaseks valikuks, ei meeldi sealt tellida ega kohapeal käia, kuigi elan jalutuskäigu kaugusel. Esiteks muidugi teenindus (või siis õhkkond vms, ei oskagi selgitada), mis on võrreldes W&W-ga nagu öö ja päev ja teiseks meenub veel, et nende laoseisud, mis veebis on, ei lähe tihti sellega kokku, mis poe riiulitel on. Käin seal nii vähe kui võimalik.

  2. Laoseisuga olen mina alt läinud ühel korral. Raha tagasi kandmine ei tulnud tol korral kõne alla vaid paluti uus toon või muu lõng valida.
    Aga mul on üks kahe aasta tagune positiivne kogemus ka, kus lõng oli järgmise päeva õhtul juba postkontoris, teenindus oli kiire ja korralik.

    • Tere ja vabandan väga pikale veninud vastuse eest. Tapeet on ostetud salongist Muster ning tegu on PiP Studio tapeediga Eijffinger “Early Bird”, mida on siis ka teistes toonides sama mustriga.

Lisa kommentaar

