Jaanuari kokkuvõte

Alpaca-Drops

Nagu ma jaanuari esimeses pooles kirjutasin, siis võtan nüüd selle tegevuse esimest korda kokku. Kootud on kaks paari naiste käpikuid, ühed roosad ja ühed mustad. Viimased olen ma suutnud nii kindlasse kohta ära panna, et ei leia üles. Kuna musti asju on meil kodus ka enda tarbeks üksjagu, siis eks nad millegi vahele on sattunud. Ja kuna ma oma kokkuvõtte kirjutamist alustasin juba nädal varem, siis võimalik, et avaldamise hetkeks on pilt kinnastest ikkagi täitsa olemas. Siis sai kootud ühed naiste sokid, värvilisest lõngast. Ühed sokid sai minu enda lapseke ja lisaks komplekt (tütar)lapsele, kinnaste ja sokkide näol. Sokid on siis praegu veel pooleli, aga postitamise hetkeks kindlasti valmis. Arvestades, et oma plaanini jõudsin ma 13. kuupäeval, siis ca poole kuu kohta on tulemus täitsa arvestatav.

Drops Alpaca (1)

Drops Alpaca (2)

Komplekt tüdrukule, vanuses 5-7 aastat. Sokid suuruses 32-34. 

Aga kui ma salamisi arvasin, et ma saan otsa kogu oma alpaka varu jaanuari jooksul, siis eksisin. Seda oli kuu alguses ikka üksjagu ning veebruarist kulub alpaka kudumisele veel aega. See on küll muutunud, et lõngakastides on õhku. Lisaks tuleb välja mõelda, mis saab nendest jääkidest, mida jäi alles 30-40 grammi, sest ega mulle selline jääkide ja seisvate lõngade kogu samuti ei meeldi. Kui kellelgi on ideid, siis võib mulle kommentaaridesse julgelt vihjeid jätta! Endal hakkasid peas keerlema mõtted kätistest ja sääristest lastele, kuna soki ning kinda jagu seda lõnga ju ei ole.

Drops-Baby-Alpaca-&-Nepal

Vahepeal käisin veelkord oma lõngakastides sorteerimas ning välja tuli nii tumedat halli, pruuni kui ka musta alpakat. Viimasest sai käsile võetud randmesoojendajad. Aga sel korral mitte ühevärvilised vaid kahevärvilised. Kuna musta oli niivõrd vähe alles, siis otsustasin, et koon ühekordselt peenikeste varrastega (2.5mm) ja pikkust nii palju, kui lõnga jätkub. Mõlemast tokist oli alles gramm alla kümne ning üks kätis valmiski seetõttu täieliku täpsuskudumisena, st. et alles jäänud jupp oli vaevu 3-4cm pikk.

Drops Alpaca Fabel

Värvilised randmesoojendajad on ainsad, mille muster pärineb Garnstudi kodulehelt. Inspiratsiooni ammutasin SIIT ja SIIT.

 Teistele lõngajääkide likvideerijatele saab kaasa elada järgmistes blogides: Drisain ja teelkoju.

Lisaks lõngade hävitamise väljakutsele peaks järgmisena võtma käsile veel äkki mõne fotoalase väljakutse. Ideid? Kaaslasi, kellega koos asi käsile võtta?

IMG_0454

NB! Kõik siin postituses nähtavad asjad, on soovijatele saadaval. Beežil komplektil lastele (sokid ja kätised) on omanik olemas.

Lisa kommentaar

