Plaan…

Ma olen oma peas juba ammu mõelnud, et lõngakastis lõngahulk pidevalt suureneb. Olgu… ausalt… lõngakastides. Minul on lõnga sattunud koju mitmel viisil. Seda on kingitud, olen seda ise ostnud plaaniga midagi valmis kududa, tellimustest üle jääv lõng jne. Jaanuari alguses nägin FBs oma seinal Drisain`i postitust, kus on juttu eesmärgist, kududa üks sokk päevas. Ja võtsin samuti eesmärgi, et kõik need poolikud lõngatokid tuleb ära kududa. Kas sokkideks või käpikuteks, aga ära tuleb need kududa. Varem olen ma mõlgutanud mõtet teha päevatekk allesjäänud juppidest, aga kuna lõnga jämedus on nii erinev ja ma eelistan puhtaid toone, siis jääb ära.

Ajalist piirangut ma endale ei pane, kui et see aasta. Püüan iga kuu teha ka ülevaate, kuidas edeneb, tänaseks on üks paar naiste sokke suurusele 40 valmis ja varsti näitan ka pilti. Esialgne eesmärk on kõik alpaka villased ja sokilõngad ära kasutada. Siis võtan ette poolikud ja üksikud tokid meriinot, neid on õnneks vähe… võrreldes alpakatega. Ja siis asun nende poolikute asjade juurde… loodetavasti. Lisaks iseloomustab kogu seda ettevõtmist veel selline märksõna nagu Drops, kuna oma kastides lõnga sorteerides jäi silma, et 95% või isegi rohkem sellest hulgast, on nende toodang. Aga head asja peabki palju olema.
Käpikud (18)

Pildil olevad käpikud pole tehtud küll selle lubaduse raames, aga see on tellimus kõige pisemalt. Lõng on Drops Nepal (65% vill, 35% alpaka), reaalselt on tegu väga ilusa punasega. Käe suuruse ja kudumistäpsuse koostöös kulus käpikute tarbeks 1 tokk (50g) lõnga ning alles jäi ca 15cm jupp, tellimustööna ma nii täpselt ei koo. Laps küll ei kurda, aga pöial oleks võinud veidi pikem olla. Muster minu enda looming ja loodetavasti jõuab see üks hetk ka õpetusena siia lehele. Aga see on juba teine lubadus selleks aastaks, millest kirjutan teisel korral.

2 thoughts on “Plaan…

  1. Pingback: Uusaastalubadustest veel… | koduteel

  2. Pingback: Sokikudumise väljakutse päev 17 | drisain

Lisa kommentaar

