Kokkuvõte

IMG_0189
Veel ei ole hilja teha kokkuvõtet eelmisest aastast. Huvi pärast vaatasin blogi aasta 2015 statistikat. Hea on teada, et blogi on eelmise aasta jooksul külastatud veidi alla 10 000 korra, millest ca kolmandik vaatamisi on toonud lihtsalt googeldamine. Minu meelest täitsa hea tulemus ühe tagasihoidliku ja tundmatu (käsitöö)blogi kohta. Kõige populaarsemaks otsingusõnaks, mis mu blogisse toob, on “rõngassall” ja kõik sellega seonduv -“rõngassall”, “rõngassalli kudumine”, ka “rongassall”, lisaks veel millegi “… kudumise õpetus”. Kõige enam ongi klikitud edasi DisainiMajja rõngassalli kudumisjuhendile, mille ma nüüd kohe aktiivseks tegin soovijatele.

Kõige populaarsem postitus mu blogis on “Roosad kurvid”, kus peale pilte on ka kudumise õpetus, kuidas see beebitekk valmib, millisest lõngast ja milliste varrastega. Seda õpetust on siit blogist kõige enam lahti klikitud ja loodetavasti on tänu sellele nii mõnigi beebi endale uhke ja imepehme teki saanud, mis valmib kiirelt ja lihtsalt!

Lisaks on mõned armsad blogid, kes on pidanud minu blogi piisavalt huvitavaks, et on selle enda blogis ära märkinud, kui jälgitava blogi. Seetõttu kõik, kes külastavad juba neid, leiavad aeg ajalt tee ka siia. Mõned sellistest blogidest on siin: Kuduja, kus on lisaks kudumisele ka ilusat paberist käsitööd, Agikene – see on blogi, kus ma ikka vaatan ja imestan, et kuidas mõned nii hästi oskavad, Naudi elu pisiasju – blogi, mille ma statistikast avastasin ja kuhu ma jäin kohe pikemaks ajaks sirvima, eriti paelus mind postitus Jõuluturg.

Veel leiab mõnest blogist kiidusõnu, mis teevad hingele pai ja soovitusi mu blogisse kiigata, kui on huvi pildistamise vastu (postitused märksõnaga “Kuidas pildistada…”). Sellised soovitajad on näiteks Elukuiseiklus, mis on turundusblogi, Kuduvabrik või Teamest.

NB! Erinevaid märksõnu leiab lehelt “Kontakt”, mis teevad blogis otsimise lihtsamaks.

Aitäh kõigile!

Sel aastal püüan veel paremini ja veel rohkem silma jääda!

Lisa kommentaar

