Head uut aastat!

Minu poolt kõigile käsitöölistele ja vähem käsitöölistele ilusat uut aastat!

Minu aasta on alanud väga aktiivselt. Kui aasta lõpus valmisid säärised ning lastele soojad käpikud, mis on blogis veel näitamata, siis uus aasta algas veel kahe paari sokkidega ning ühe õhtu võtsid ära naiste käpikud. Kuna ilm oli aasta lõpust alates talvine, siis täpselt õigel ajal tuli kudumistuhin peale. Kuidas Teil?

Oma säärised katsetasin ma ära uusaastaööl ning Drops Nepalist sai peale seda vaieldamatult minu lemmik lõng, millest edaspidi talvekudumeid teha. Kuigi villa sisaldus on selles lõngas 65%, on valmis esemel tunda rohkem alapakale omaseid jooni. Säärised on nii pehmed ja kohevad. Kuna mina lippasin uuele aastale vastu rannas kleidi ja kingadega, siis tänu sääristele ei olnud mu jalgadel grammigi külm. Pigem andis soovida “talve”mantel.

Seetõttu valmisid mul antud lõngast veel kaks paari sokke. Ühed sinised ja teised roosad. Roosad on oma mustrilt samad, mis siin postituses, aga värvilt veidi heledamad. Siniste muster on pärit raamatust “Koekirjad” M. Webb. Lõng Drops Nepal (65% vill, 35% alpaka).

Drops-Nepal-sokid1

Loomulikult pean ma ära kiitma ka oma jõuluvana, tänu kellele õnnestus mul välja vahetada oma kaamera ammu unistatud variandi vastu. See tähendab, et piltidel on väga lihtne ise samal ajal peal olla, kui ma pilti teen :) Aitäh!

 

 

Lisa kommentaar

