Säärised

Ega tali taeva jää, küll see jääv lumi ükshetk tuleb. Mulle väga meeldivad meie aastaajad ning nende vahetumine. Mulle meeldib, kui suvel on parajalt soe, sügis on värviline, talv on lumine ja kevad tärkab aega mööda. Aga mulle ei meeldi teatud olukordades kanda ilmastikule vastavaid jalanõusid ning tihti võib mind näha läbi vihma või lume lippamas kingadega. Endal on küll külm, aga vot saapaid ma jalga ei pane. Nii ma ühel öösel hea ideeni jõudsingi, et mul on vaja mustade kingade juurde sobivaid sääriseid. Mõtteid  ammutasin ma pinterestist, lõng tuleb mulle ikka ja jälle Wool&Woollen`st ja töö algab kohe, kui mõni pooleli olev projekt eest valmis saab, kuna neid on hetkel mitmeid kogunenud ja pooleli jäänud. Selles viimases ei tasu muidugi väga kindel olla. Kärsitus on suur ja eks need poolikud tööd saab ju alati edasi lükata. Eriti, kui need on oma tarbeks tehtavad.

Lõngaks valisin vahepealse jämedusega lõnga, Drops Nepal, mis on mulle sobivalt naturaalne, sisaldades suuremal määral villa ning vähemal määral alpaca villa. Kogust ma veel arvestada ei oskagi. Tõenäoliselt 600g piisab, aga kuna ma soovin, et nad näeksid jalas veidi kohevamad välja ning jääksid puhvi, siis püüan ära kasutada 700-800g. Kui valmis saavad, siis näitan kindlasti pilti. Lisaks püüan kirja panna õpetust, et hiljem uuesti teha ning võimalusel ka erinevatele suurustele.

Drops Nepal

Lisa kommentaar

