Portselan ja tassid

Homedream

Seda, et Homedream müüb imeilusaid asju, seda arvab enamus, kes sinna lehele korra on sattunud. Ma olen juba varem vaadanud, et tahaks seda või toda, kuid ikka on jäänud. Aga kui sinna lehele ilmusid PiP Studio asjad, siis see sai juba määravaks. Käisin selle peale ka Pip Studio kodulehel vaatamas, mis nemad ise veel pakuvad ja sai selgeks, et kui mul seinas on juba nende lindudega tapeet, siis pean ma saama ka sama sarja tassid. Ja nii ma Homedream`st endale esimesed kaks kruusi tellisin. Tulemus on nüüd see, et lähiajal ma ikka tellin paar tükki veel ja ma üldse ei imesta, kui mul on ükshetk ka taldrikuid ja kausikesi vaja. Lisaks sellele kiidan ma väga ka Homedream`i teenindust!

homedream1

Minu imeilusad helesinised tassid. Lisaks sellele, et nad on väljast imelised, on nad seda ka seest. eijffinger

Lisa kommentaar

