Taagepera loss

Vahepeale on jäänud nii palju erinevaid sündmusi, et ei teagi kas ja millisest otsast midagi kirjutada. Aga see, et ma pean Taagepera lossist kirjutama, see mõte tekkis mul kohe, kui sinna jõudsime. Üks põhjusi on kindlasti see, et täna on millega võrrelda (st et on oodata ükshetk ka Sangaste kohta üht teist ausat) ja teine põhjus on kohas endas.

Ma olen korra varem Taagepera lossis käinud. Tol korral oli kahjuks loss ise külaliste puudumise tõttu suletud ning kohal olev personal valmistus koosolekuks, mistõttu me saime lossiga tutvuda väljast ning liikuda mööda koridore, saale ja käia lossitornis. Sel korral läksime sinna teadlikult, kasutades chilli.ee pakkumist, mida küll enam ei ole, aga kes soovib, siis cherry.ee`s on sama pakkumine hetkel täitsa olemas.

taagepera (1)

Loss on vana ja lossi üldmulje on hubane, soe ja kutsuv. Kui kevadel olime läbisõidul, siis rääkisime kohe, et tuleme siia kindlasti tagasi ka puhkama. Töötajad on sisse astudes sõbralikud ja abivalmid. Kahju on vaid sellest, et ajaliselt ei olnud meil võimalik võtta tutvustavat ekskursiooni, mis lossis lisatasu eest võimalik on.

Külastasime ka nende restorani. Pearoad, olid väga väga maitsvad, meie mõlema arvates, eriti metssealiha. Kui ma oleks seda ette osanud aimata, siis oleksin jätnud eelroa tellimata, kuna salat ei olnud minu maitsele. Aga kuna kaasale meeldis, siis ma saan vaid öelda, et maitsed on erinevad. Samuti oli meie ühine arvamus, et magustoit (shokolaadi kook ja parfee) oli keskmine, maitseelamust me ei saanud. Aga me oleme juba arvestanud, et harva juhtub, et kõik kolm käiku on imelised. Minu poolt igal juhul kiitus kokale, kuna pearoog on minu arvates see kõige olulisem.

taagepera (2)

Aga toad… Palusime endale näidata sviite, eriti neid, mis on mõeldud pruutpaarile. Kõige luksuslikum oli Paruni sviit, avatud vannitoaga, baldahhiin voodiga ja muu selline. Tõesti oli väga ilus ja luksuslik. Sisse astudes tekkis samuti kohe soe ja hubane tunne nagu lossis endaski, mitte ühtegi vastumeelset emotsiooni. Lisaks saime vaadata ka väiksemaid sviite ning need jätsid samuti kustumatu mulje. Toad olid värsked, puhtad. Väga kutsuv, et sellises kohas pidada elu oluliseim sündmus.

Aga varjutas asja see, et tuba, mis meile oli mõeldud, ei vastanud ootustele. Ma tõesti arvan, et sellist tuba ei peaks külastajatele pakkuma isegi siis, kui kõik muud toad on kinni.

Meil oli suur tuba nagu lubatud. Ühele poole jäi magamistuba ja teisele poole nö elutuba. Samuti oli meil suur vannituba ja see oli tõesti mõnusalt avar. Aga tuba ise kopitas ning hais oli väga tugev sinna sisse astudes. Tänu kuumale perioodile olid meil aknad pidevalt lahti ning siis ei tulnud hais esile, aga nii kui aken oli kinni ja me ära käisime, siis tagasi tulles oli see niiskuse hais ikka sees.

taagepera (5)

See oli ka üks põhjustest, miks ma nii väga sviitidesse kibelesin ja sviitidele ei olnud tõesti midagi ette heita! Need olid igat pidi super! 
Kokkuvõtteks olid mu ootused kõrgemad. Kui lossi üldmulje on luksuslik ja hubane ning soe, siis nii palju, kui mul õnnestus näha mööda käies teistesse numbritubadesse, mida parajasti koristati, siis need olid kas suured ja tühjad või lihtsalt külmad ja kõledad. Ja ma pean silmas seda, et sinised ja muud külmad toonid ei ole üldse minu teema, kuna tekitavad kurva tunde. Samas ma usun, et paljudele just sellised rahulikud toonid meeldivadki.

Aga siiski, üldmulje on mul Taageperast kõige parem, kus ma praegu käinud olen. Sealt lihtsalt õhkub sellist soojust ja hubasust, mis kutsub tagasi uuele külastusele. Hoolimata kõigest, läheme me sinna ehk veel puhkama.

taagepera (4)

taagepera (3)

taagepera-(6)

Lisa kommentaar

