Rahakott+ümbris telefonile

Ma olen viimasel aastal saanud ebay`ga sõbraks. Tellima hakkasin ajal, kui endale järjekordselt õhukese telefoni sain. Ma arvan, et ma olen endale tellinud tänaseks kokku 6 ümbrist. Ühed kaaned ja ülejäänud siis koos rahakotiga. Esimene oli suurepärane ja pidas vastu kuid. Lõpuks viskasingi ära vaid sellepärast, et see läks mustaks ja enam puhtaks ma seda ei saanudki. Samuti on siiani vastu pidanud klapiga ümbris/kaaned või kuidas neid võikski nimetada, mida sai mingi periood aktiivselt kasutatud, aga kuna rahakoti võimalust sel ei ole, siis on jäänud lõpuks seisma. Kevadel sai tellitud lillelised rahakotikesed telefonile ümber, aga need olid üpris ebaõnnestunud ost. Hakkasid praktiliselt koha pragunema ja olid üldse väga jäigast materjalist, üks neist tuli ka õmblusest lahti.

Aga eelmisel nädalal tellisin ma endale veidi teistsuguse ümbrise. Pilt ümbrisel ei ole küll päris minu teema, aga just tegumood sundis tellima.

Rahakott+ümbris-telefonile

Mulle meeldib, et telefoni tagumine külg jääb samuti kaante vahele ning seega ei satu käekotis või mujalt igasugust puru nii lihtsalt kaamerale. Uus ja teistmoodi on see, et telefon tuli kleepida oma kohale. Igal juhul kinnitus küll väga tugevalt, aga varuks oli kaasa pandud ka lisakleeps.

Varia (86)

Materjal on sel korral väga väga pehme ning rahatasku ise on veidi veniv. Väga lihtsalt on raha sisse pandav ning kaartide taskusse mahuvad ka asjad ilma igasuguse õmblusest lahti venitamise hirmuta ära. Hetkel paningi sinna oma 2 tavapärast kaarti pluss load ja lasteaia uksekaardi, mis on veidi paksem.

Varia (85)

Pildil olevast tootest eristas minu kotti vaid värv. Tegemist on helesinise kotikesega, kuigi pilt lubas valget kotikest helesiniste täppidega. Öökull magab ümbrisel nii ees kui ka taga.

Varia (84)

Eks nüüd paistab, kui kiiresti selline pehmest materjalist kott pragunema hakkab või õmblustest lahti läheb ning mis saab sellest, et telefon on sisse liimitud. Korra jõudsin isegi muretseda, et nüüd on korpus telefonil rikutud ja äkki ei saagi seda pärast ilusti puhtaks. Aga küll saab.

Lisa kommentaar

