Blogist… ja muust

Nagu Te kõik märganud olete, siis vahepeal on mu blogis väga suur auk jälle sees olnud. Viimasel aastal on see üldse traditsiooniks saanud, et ma siia väga vähe jõuan. Olen endale lihtsalt sihiks võtnud, et käsitööga tegelen ma vaid tellimise peale, kui on vaja midagi personaalset kellelegi valmistada või tuleb mõni väga hea idee, mida on soov teostada ja proovida ning omanäoliselt teha. Pildistamisega olen ka kaugeks jäänud. Aga siiski vähem.

Juba mõnda aega mõlgub mul mõttes, et blogida võiks üldse kõigest. Täpselt sellest, mis pähe tuleb. Ma küll ei pea õigeks päris eraelulist blogi pidada ja oma pereelu avalikult lahata, mille järgi on mu elukoht täpselt leitav või suhteseis jälgitav või lastearv teada. Pigem sellest, kui on midagi kiita või laita, kui on käidud kusagil ja leitud midagi, kui on loetud mõni raamat jms. Juurde lisaks ikka mõne tehtud pildi ka, et bloginime vääriliseks jääda.

Usun, et sellega kaob nii mõnigi jälgija, aga kindlasti tuleb mõni teine juurde. Püüan Teile pettumust mitte valmistada! Ilusat suve jätku…

tulp1

Lisa kommentaar

