Hea leid Pärnust

Nädalavahetus sai veedetud Pärnus. Lastega käisime eile õhtul lavastust  “Minu pere ja muud loomad” vaatamas ning toimus see kohvik Komfek sisehoovis. Näidend oli armas, sobis vaatamiseks nii eelkooliealistele kui ka täiskasvanutele. Piret Laurimaa ja Sepo Seeman ei ole eraldi näitlejatena üldse minu lemmikute hulgas, aga koos sobivad nad mulle alati ja tõsiseks jääda pole võimalik. Ning põhiline oli, et naerda said ka lapsed. Muusikat tegi Olavi Kõrre ja see pani ka neljasel jala tatsuma ning kaasa ümisema.

Seal hoovis asus üks imearmas poeke – Kolme Karu Kaubamaja. Ukselt jäid mulle silma lahedad sildid koduseinale, mistõttu ma enne etendust sinna sisse astusin ja muu kauba ka üle vaatasin. Paar silti jõudsid muidugi mu ostukorvi ka. Meie magamistuba kaunistab nüüd üks õpetussõna.

IMG_9547

Ja loomulikult ei saanud ma oma kallile mehele jätta võtmata järgmist mõttetera, mis sobib ideaalselt talle kontorisse.

VaasVaas

Otsima ma läksin “Tere tulemast” silti koduukse kõrvale, aga ainus, mis sobis värvilt meie maja seinale, oli mõeldud suvekodu uksele. Miks mulle need sildid meeldisid? Ikka sellepärast, et tegu oli nii lihtsalt disainitud elementidega. Vali ainult sobiv värv ja sobiv mõttetera. Kodus avastasin ma, et siltidel on taga ka tegija andmed ning koduleht on kirju. Vaata ise siit, mida põnevat neil seal poes veel oli. Mina külastan neid teinekord jälle!

Lisa kommentaar

