Sinised lained

Drops Eskimo müts

 

Olen vahepeal jälle pikalt eemal olnud. Aga kuna väljas läheb kukesammul aina valgemaks, siis hakkab energia ka tasapisi tagasi tulema ning näpud hakkavad tööle. Jõuludeks valmis minu käe all veel üks sinine boolero, mida ma olen FB`st juba Teile ka näidanud. Nüüd sai uus ja teine suurus tehtud juurde. Aga sellest boolerost jäi üle veidi sinist lõnga ning sellest kudusin ma mütsi. Muster on võetud siit, selle erinevusega, et vahetasin kaks rida mustris ära. Kui Sa arvad, et just sulle sobiks selline ilus merelainelise mustriga sinine müts, võta minuga ühedust! Minu kontaktid leiad siit.

Müts on kootud imepehmest Drops Eskimo lõngast, mis on 100% villane, aga hoolimata oma koostisest ei torgi üldse. Hoiab mõnusalt pea soojas!

Lisa kommentaar

