Kätised

Tulen nüüd üle mitme mitme kuu uuesti peidust välja. Olen jätnud igasuguse kirjutamise tehtud tööde teemal ning samuti olen jätnud ka igasuguse asjade tegemise ning pildistamise. Nüüd on see aeg vist läbi. Vaikselt proovin jälle vanale reele tagasi saada ja uuesti toimetama hakata. Kes teab ja on veidi kursis, siis see kevad-suvi-sügis on olnud minu jaoks väga keeruline aeg ning seetõttu ma olen igasugust käsitööd ka vältinud. Kui hing on haige, ega siis head nahka ka loomingust ei tule. Nüüd proovin uuesti, väga tagasihoidlikult, ainult tellimustööd ja olemasolevad asjad. Suurelt ei kuuluta, aga vaikselt näitan. Tellimustööd kuulan ära, aga hetkel ei luba, et vastu võtan. Küsija suu pihta ei lööda!

100% meriinovillased kätised. Tellimustöö.

Kätised14

Lisa kommentaar

