WS: Kevad Puhtulaiul

Kui aega ei ole ja selle võtmine näib ka keerulisena, siis tuleb ennast mõnele sobivale koolitusele kirja panna ning minna. Kuigi ma olen sellel Eesti Foto workshopil varem osalenud, siis läksin ikkagi uuesti. Ja nii uskumatu kui see ka ei ole, ei kuulnud ma seal mitte midagi sellist, mida varem on räägitud. Kõik oli uus ja huvitav ning ma sain sealt üksjagu teadmisi ja kinnitust, et järgmine fotoalane ost on ikkagi välgusaatja. Lisaks Puhtule käisime me ära ka Laelatu puisniidul, mis asus sealt lühikese autosõidu kaugusel.

Puhtu-laelatuPuhtu-laelatu7

puhtu-laelatu5

Õhtul, kui hakati Tallinna poole tagasi sõitma, siis oli ilma ka mujal juba päikseline ja terve sõidu sai nautida loojangut. Kuna hommikul oli Tallinnas vaid vihma sadanud ja päeval, kui ma sõitu alustasin, sadas samuti alles vihma, siis õhtuks oli päike ka siia poole jõudnud. Sauele jõudes hakkas vaikselt tekkima udu ja mida lähemale ma linnale jõudsin, seda udusem kõik oli. Lihtsalt müstiline. Viimane pilt võtabki kõik mu segased tunded kokku, mida oli nii hea sõidu käigus mõelda.

udu

Lisa kommentaar

