B

Kes jälgib FB`d, see on juba teadlik, et ühel jahedal nädalavahetusel, kui lubas sooja, mida ei tulnud, käisime me Bärbeliga metsas looduskaunis kohas joa ääres, kuhu rahvas harva ära eksib. Antud juga ei ole vist seetõttu väga populaarne, et see on tihtipeale kuiv. Mina käisin seal esimest korda eelmisel talvel ja juba siis tekkis idee, et võiks sinna pildistama minna. Seejärel jäin mõtlema, kes oleks ideaalne kaaslane, keda kaasa kutsuda tingimusel, et talle sobib punane värv ja siis mulle Bärbel meenuski. Mul on rõõm, et ma ei pidanud kaks korda kutsuma. Esialgu pidimegi minema eelmisel kevadel, aga sinna see jäi, kuna minul tuli üksjagu muid asju vahele. See talv aga valmistusin juba varakult ja midagi vahele ei sattunud. Nii me emadepäeva vaid emadele napsasimegi.

Barbel2

Lilleämber on pärit Hortesest, kummikud on pärit Kingaklubist ja kõrvarõngad meisterdas Drisain.

Barbel5

Barbel4

Barbel6

Barbel3

Bärbelist õnnestus saada väga haldjalikke kaadreid. Aitäh Sulle, et kaasa tegid!

Barbel1

Peale seda nädalavahetust tekkis veel nii mõnigi idee, mida võiks lähiajal rakendada. Kui Sul oleks huvi kaasa lüüa, võid endast mulle FB`s märku anda. Samuti leiab mu meili kontaktide alt.

One thought on “B

  1. Pingback: Best of 2014 | drisain

Lisa kommentaar

