FJ: Vaade

Eelmisel aastal oktoobri lõpus käisin ma ühel varahommikul Mukri rabas workshopil, millest ma andsin enda pildilise ülevaate siin :). Mingil põhjusel aga keeldus minu PSE8 minuga koostööst ning ma ei saanud tehtud oma panoraami. Kui ma nüüd järjega jõudsin selle nädala teemani, võtsin ma oma sügisesed pildi lahti ja mõtlesin, et maksku mis maksab, aga ma leian probleemile lahenduse. Ja juhtus hoopis nii, et vahepeal on probleem otsa saanud ja lasi mul sellest hommikusest päikesetõusust panoraami valmis teha.

Selline vaade avanes Mukri raba vaatetornist oktoobri lõpus. Hommik vahetult peale päikesetõusu.

Mukri7

 

Vaata teiste vaateid siit.

8 thoughts on “FJ: Vaade

    • Olen nõus. Hommikul oli maas esimene lumekirme, ühel pool maanteed paistis kuu ja teisel pool oli äiksepilv, mis sähvis. Ma juba ootan järgmist vaba hetke, kui on võimalik loodusesse minna.

Lisa kommentaar

