Tali tuli

Teate miks mulle meeldib see värske valge lörtsine lumi mis alla sadas ja mida aina juurde tuleb? See on lihtsalt ideaalne võimalus, et võtta oma värvilised kudumid, nendega õue lumele minna ja neid üles pildistada. Soovitan seda ka teistele, kes käsitööd teevad! Taevas on pilvine, ei ole segavat päikest, mis tugevaid varje ja varjualasid tekitab. Ei ole kohe kohe loojuvat päikest, mis esemetele kerge punaka tooni annab. Aga on mõnus mahe valgus ja säravvalge taust, mis kõik värvitoonid reaalselt esile toob :) Seega pildistasin mina oma kätised uuesti üles. Olete neid küll juba näinud, aga nüüd on nad võimalikult reaalsetes toonides. Loomulikult sõltub see õige värv veel muudest asjaoludest, aga mina olen oma poolse panuse andnud. Siin nad on: türkiissinised ja laimirohelised, poolikud valged ja alles plaanitavad mustad ja hallid.

Kätised on saadaval DisainiMajas või kirjuta mulle. Kontaktid leiab ülevalt menüüst!

kätised9

kätised10

kätised6

kätised11

Lisa kommentaar

