Käpikud meestele

Kas Teil on ka nii, et mõte läheb nii kiiresti eest ära, et kuidagi ei jõua näpud järgi? Minul on küll. Peale seda, kui olin saanud valmis 4 paari laste käpikuid, millest rääkisin siin postituses, pidin hakkama ära kuduma olemasolevaid sokilõngajääke. Ikka pisikesteks käpikuteks või naiste kätisteks. Ja ma mitte kuidagi ei jõua tegudeni. Ikka tulevad uued ja kiiremad asjad peale. Kõigepealt endale käpikud, nüüd kaasale sõbrapäevaks. Kui te arvate, et nüüd ei ole tegu enam üllatusega, siis tema tegelikult mu blogis ei käi, ta elab sellele reaalselt kaasa :).

Sõbrapäevaks ma ka ei ole jõudnud valmistuda. Tellimustöid jõuan veel mõned võtta, aga valmistoodet, mille hulgast valikut teha, ma sel korral veel pakkuda ei saa. Viimase aastaga olengi õppinud, et igaks tähtpäevaks peaks ideed kirja panema juba pool aastat varem ja siis ka reaalselt neid ideid ellu viima hakkama. Praegu olekski minu elutempo juures viimane aeg hakata valmistuma kevadisteks kudumiteks. Kaks kiiret asja on hetkel küll veel järjekorras, mis enne valmis peavad saama, kui suur talv läbi. Igal juhul soovin kõigile kaasa elajatele häid ideid ja kiireid näppe!

Meeste käpikud, pealt võimsate palmikutega. Lõng Drops Karisma, 100% vill.

käpikud (15)

käpikud-(17)

Lisa kommentaar

