Labakindaid

Mul oli rõõm kududa ühed tütarlapselikes toonides peidulabakud, millel ka pöidlaots on tehtud nii, et oleks mugav ilma kinnast käest võtmata nt nutitelefoni kasutada. Lõngaks on Drops Fabel (904 lavendel) ning vardad nr3. Olen sellest lõngast eelmise talve hakul kudunud ja mulle ei meeldinud, et kindad ja sokid jäid pehmed ja “vormitud”. Sel korral võtsin lõnga kahekordselt ning valitud varrastega jäi tulemus ilus tihe.

Sel ajal, kui ühed kindad kuivasid tegin valmis ka käpikud, mis pidid minema jõuluvana kingikotti. Lõngaks kasutasin kahekordselt Drops Alpacat (kui ma ei eksi, siis toon 302 kaamelibeež) ja vardad olid jälle nr3. Kuna tegu on 100% alpakaga, siis jäi tulemus ka väga pehme, lisaks sellele, et tegu on sooja materjaliga. Kinnastele peale kootud mustri kombineerisin Mary Webb`i raamatust “Koerkirjad” ning Erika Knight raamatust “Pitsilised pinnad”.

Pilti käisin ma sel korral tegemas õues, kuna maha sada värske lumi ning valgel lumel saan ma oma lõngade värvid kõige reaalsemad. Tänu sellel paistab välja ka ilus lillakas toon, millest on tehtud peidulabakud.

Labakindad2

Lisa kommentaar

