Talvine komplekt

Vahest tuleb vaid iseendale pühenduda. Nii saigi vahepeal end kätte võetud ja valmis kootud selline komplekt, et talvele oleks mõnus vastu minna. Müts on lotu stiilis ning salli puhul on tegemist rõngassalliga. Mustriinspiratsiooni sain ma siit. See muster meeldis mulle juba siis, kui ma kevadel selle komplekti valmis kudusin (see on saadaval ka DisainiMajas). Ja hetkel mõlgub meeles, et üks idee on veel, kuidas seda mustrit põnevalt kampsunisse kududa, kui vaid aega oleks. Äkki järgmiseks talveks :).

Lõnga valik ei olnud keeruline. Minu lemmik on Drops Eskimo, lisaks Andesele muidugi. Tegemist on 100% uue villaga, mis on väga pehme ja soe. Kõige olulisem, mida ma alati jälgin, et lõng ei oleks kare, sest mulle ei meeldi, kui ese torgib. Lisaks sobib see lõng ka pere pisematele tänu oma pehmusele. Vardad valisin mütsi jaoks suuruses nr 6 ja nr 7 ning sall sai kootud suurusega nr 9.

Drops-Eskimo

Lisa kommentaar

