Pitsilised sõrmikud.

Mõtlesin, et kirjutan see kord veidi sellest, et sõrmikud ja kindad ei ole mul prioriteet number üks, mida kududa. Samas küsija suu pihta ei lööda, sest kui juhtub, et mul on midagi varuks, siis on nad ka DisainiMajas kindlasti saadaval või äkki on midagi alles üles pildistamata. Küll aga on sel aastal plaanis sõrmikutega varustada jõuluvana ja kui peaks juhtuma, et tuleb mõni parem kingiidee, siis jääb sõrmikuid üle ning jagan neid enne kiiret jõuluaega ka Teiega. Küll aga võib julgelt minu poole pöörduda, kui on soov saada endale mõnusalt soe ja pehme rõngassall või buff, mis sobib kandmiseks nii mehele, kui ka naisele.

Tänaseks on mul käed tööd täis ja see on ainult rõõm. Siiski näpistasin veidi aega ka endale ja sain valmis nii talvise komplekti sallist ja mütsist, kui ka pitsilised sõrmikud. Viimaseid hetkel Teile näitangi. Alustasin tööd küll kahe paari sõrmikutega, aga töö käigus selgus, et nr 3,5 vardad on Drops Baby Merino jaoks liiga jämedad ning seega ma valgeid sõrmikuid ei lõpetanudki. Veinipunased sõrmikud kudusin nr 3 varrastega, aga tegelikult võiks proovida lausa nr2,5 vardaid. Nüüd võiks küll keegi nõu anda, ega siis tulemus liialt jäik ei jää?

Sõrmikud kaunistasin pealt shamballa pärlitega. Mustrid valisingi selle järgi, et pärl saaks ümbritsetud nuppudega. Kõik kolm kasutatud mustrit on pärit Mary Webb`i raamatust “Koekirjad”. Randmeosas on kasutatud üht varianti Shetlandi pitsist, mis on mulle viimasel ajal väga meeldima hakanud. Esialgu oli plaanis kududa küll pikema randmeosaga kindad, kuid töö käigus otsustasin ümber, kuna kahtlustasin, et ühest tokist lõngast ei jätku piisavalt. Mul oligi õigus, sest lõnga olulisel määral alles ei jäänudki.

Aga sellised mu selle hooaja sõrmikud ongi 🙂

Sõrmikud (5)

Lisa kommentaar

