Sõrmikud

Öeldakse ikka, et esimene vasikas läheb aia taha. Nii ka nende sõrmikutega. Ma üldse ei hakka kirjutama, mitu sõrmikute paari ma pidin enne valmis tegema/üles harutama ja mitu korda ma tahtsin töö käest visata, et ma tulemusega rahule jääks. Aga siiski motivatsioon säilis ja nagu ma varem olen kirjutanud, siis sisetunnet tuleb usaldada ja asi ära teha, kui sisemine hääl käsib.

Need sõrmikud on tehtud kingiks ühele väga olulisele sõbrannale, kes tõusude ja mõõnadega on minu kõrval pea 20 aastat olemas olnud ja kelle ees on mul lausa piinlik, et alati kui ma talle helistan ning abi palun, siis ta leiab selle aja. Isegi siis, kui ta esimese hooga eitavalt vastab. Kinnaste disaini mõtlesin välja just Teda silmas pidades. Tahtsin midagi erilisemat, kui lihtsalt pitsilised sõrmikud. Lillelised nööbid andsid inspiratsiooni, mustrit kogusin tehtud töödest ja mustriraamatutest, jälgisin Pinterestis pakutavat ning nii nad sündisid. Muster ei ole küll veel lõplik, juba näen mida ma tahaks teha teistmoodi ning kui aega tekib, siis tuleb uuesti proovida.

Lõnga valik ei olnud keeruline, valikus olid erinevad Dropsi peenemad lõngad, kas 100% meriino või alpaka. Oleksin eelistanud viimast, aga valget värvi ei olnud lihtsalt kohe olemas, seetõttu jäin varem kasutatud Drops Baby Merino juurde. Valge ei ole küll minu lemmik, aga võimsate lilleliste nööpide kõrvale tahtsin midagi tagasihoidlikku. Lõng ise on mõnusalt peenike ja uskumatult soe, nagu on tõestanud need kätised.

sõrmikud (4)

Lisa kommentaar

