Naiste kampsun

Seda, et ma olen kudumisele andnud oma sõrme ja see on võtnud minult terve käe, teavad juba paljud mu tutvusringkonnas. Kuigi mulle meeldib kududa naistele, meestele ja lastele erinevaid aksessuaare, nt sallid, mütsid, kindad, sokid jms, siis vahest harva luban ma, et teen ka midagi suuremat. Ma ei teagi, mis mind tagant tõukas, kui ma vastasin jaatavalt kampsuni tellimusele. Kindlasti oli üks põhjusi see, et tegemist ei ole võõra inimesega, samuti mängis rolli välja valitud kampsuni muster ja lõnga valik. Hoolimata kiirest sügisperioodist, ma leidsin vajaliku aja.

Kui alguses tundus mulle kõige keerulisema asjana see, et kogu muster on vaja korrigeerida uue lõnga järgi, siis lõpuks olid kõige raskemad hoopis need mõningad õmblused, mis teha oli vaja. Aga siiski siiski, valmis ta sai. Aega kulus veidi üle pooleteist kuu. Sellest võib maha arvestada need (peaaegu) kaks nädalat, kui mul ei olnud võimalik kududa. Lisaks oli sellel tööl üks väga oluline positiivne pool ka. See pani mind uue pilguga vaatama käsitööna valminud esemete hindasid ja muutma nende hindu, mida ma ise siiani teinud olen.

Loodetavasti õnnestub meil kampsuni omanikuga üks hetk kohtuda ja see tema seljas pildile püüda, sest modellile oli kampsun veidi suur ning pani mind kahtlema töö ilus. Aga kui ma kampsuni üle andsin ja seda siis seljas nägin… Tahaks Teilegi näidata!

Naiste-kampsun

Lisa kommentaar

