Rõngassall ja müts

Tegemist on komplektiga, mis valmis juba üle poole aasta tagasi, kui õigesti mäletan, siis vist juba eelmise talve hakul. Aga pildistamiseni ma ei ole jõudnud. Vahepeal otsisin endale abilist, kes oleks nõus pildile jääma ja nii ma mõned inimesed endale appi saingi. Aga eseme pildistamine osutus oluliselt raskemaks, kui ma arvasin ja nii ma esimesel korral ebaõnnestusin. Kohe kuidagi ei läinud ühegi pildiga, ikka jäi nurk nö vale. Nüüd ma uurisin uuesti erinevaid käsitööblogisid ja õpetustest kihavaid saite ning jälgisin erinevaid fotosid ja läksin uuele katsele. Sel korral kohe hing ihkas pildistama, kuigi ma inimestest teen pilti väga harva. Tulemuseks oli see, et ma ei suuda ise ka oma lemmikut välja valida. Jagan Teiega nüüd mõnda aega tänaseid pilte.

Komplekt ise on müügil DisainiMajas, loomulikult võib mulle ka otse kontaktide alt kirjutada.

kaelussall

kaelussall1

Lisa kommentaar

