Mindirohelised kätised

Esmalt ütlen aitäh Pillele, kes mulle nädalavahetusel abiks oli asjade üles pildistamisel!

Ma olen juba varem siin kirjutanud, miks just sellist värvi lõng ja mis lõngaga täpsemalt tegu on. Näitan nüüd blogis ka pilte, milliste kätistega tegu on, kui nad on kätte pandud. Kui ma veel mõni aeg tagasi mõtlesin, et pitsilised mustrid ja nupud ei tule mul vist küll mitte kunagi välja, siis nüüd olen neid juba üksjagu harjutanud ja ei jää ka erinevad mustrid katsetamata. Ja aina enam köidab mind erinevatest mustriskeemidest ühe terviku kokku panemine. Nii saigi valmis kätiste kudumise õpetuse, mida saab SIIT. Loomulikult on kätised DisainiMajas ka valmiskujul saadaval ning alati olen nõus juba varem tehtud tööd uuesti tegema Sulle sobivast lõngast, mis on just Sulle meelepärast värvi.

IMG_2742

mindirohelised-kätised

 

Lisa kommentaar

