Mindiroheline

Mul on kodus kaks suurt kasti lõnga, mõlemad on ära jaotatud materjali järgi. Ühes on sünteetika, kuna minu isiklik lõnga tooja tegi kord pisikese vea ja teises on naturaalsed lõngad, mis on minu vaieldamatud lemmikud. Mõlemat kasti iseloomustab see, et suur osa värve on soojades toonides. Vahest juhtub nii, et tehakse tellimus ja kui ma olen juba lõnga ära tellinud, et tööd tegema hakata, siis kaob tellija nagu vits vette. Nii sattus minu juurde see mindiroheline lõng, mida on liiga vähe, et temast midagi suurt teha, aga piisavalt palju, et üks kaks paari kätiseid valmis kududa. Eile hommikul, kui olin järjekordse beebiteki kudumisega lõpule jõudnud, seisingi ma oma kasti ees ja mõtlesin kätistest. Millegipärast ei sobinud mu vaimusilmas ette kujutatud kätistega kokku ükski soe toon vaid just see mitteminulik mindiroheline (Schachenmayr Extra Merino, vardad 3,5). Ehk on see sellest, et plaan on kätised kaunistada valgete klaaspärlitega.

IMG_2454

Järgmisena otsisin välja oma lemmikmustreid, mille seast valikut teha. Kindlasti tahtsin, et randmeosa oleks lainelise äärega. Sega sai valikuks ripskude koos Shetlandi pitsiga. Käelabale tahtsin paigutada samuti kaks mustrit, mis sisaldaks nii palmikuid, nuppe kui ka õhksilmuseid, aga otsustasin, et teen teised kätised veel, kasutades peenemat lõnga, et mahuks mustritega rohkem mängima. Antud kätistele saab käelabale pitsiline muster, kus nupud motiivi täiendavad. Randme ja labaosa eraldasin pärlkoega. Nüüd on veel lahtine, milliseks kujuneb ülemine äär.

Kui kätised valmis saavad jagan huvilistele ka õpetust, kuidas sellised kätised ise valmis teha. Kui Sa arvad, et kudumine ei ole Sinu jaoks, aga selliseid või sarnaseid kätiseid siiski sooviksid, siis vaata minu poodi DisainiMajas.

IMG_2455

One thought on “Mindiroheline

  1. Pingback: Mindirohelised kätised | FotoKummut

Lisa kommentaar

