Roosad kurvid

Drops-Andes

Mulle on viimasel poolaastal väga südamelähedaseks saanud lainelised mustrid. Kahjuks ei leidnud ma interneti avarustest ühtegi piisavalt põnevat ja lainelist tekki koos mustriga, mis on kootud jämedamast lõngast, seega tegin selle ise ning jagan seda ka Teiega. Sarnaseid (kui mitte samasuguseid), mustriskeeme on ka GarnStudio kodulehel, aga neist ükski ei ole tekk.

Mina kasutasin teki kudumiseks lõnga Drops Andes (65% vill, 35% alpaca), mis on väga väga pehme ja beebisõbralik. Alternatiiviks sobib sellele näiteks Drops Eskimo, millel on samasugused omadused. Samas võib sobiva lõnga leida üldse mõnelt teiselt tootjalt. Arvestada tuleks, et minu õpetus on mõeldud lõngale, mille jämedus on umbes täpselt 50g = 50m, 100g = 100m jne. Kui Sulle pildil olev tekk meeldib, siis õpetuse leiad Sa postituse lõpust.

Kui Sa arvad, et kudumine ei ole Sinu jaoks, siis vaata minu poodi DisainiMajas ja leia endale sobiv seal müügis olevatest esemetest või avalda mõni personaalne soov otse minu postkasti, mille leiad siit. Arutleme koos materjali, värvi, mustri ja hinna üle.

 

 

 

 

KUDUMISE ÕPETUS (PATTERN): 

Roosad kurvid

beebitekk3

Beebitekk4

IMG_2106

IMG_2107

 

One thought on “Roosad kurvid

Lisa kommentaar

