Roosamanna

IMG_2042

Ma olen Drops Andese lõnga korduvalt e-poodides vaadanud ning koostist ja jämedust uurinud. Ikka olen kahelnud. Eelmine kord Wool&Woollen`it külastades jäi see lõng mulle käeulatusse ja peale esmakordset kätte võtmist võitis ka mu südame. Seadsin sammud uuesti poodi ja sealt see minu ostukorvi ka rändas. Soovitatud varda suurus on 9mm, kuid võtsin beebiteki kudumise tarbeks hoopis 8mm vardad. Tulemus on siiski väga õhuline ja imepehme, millele aitab kaasa alpaca. Kudumine läheb lõnga jämeduse tõttu kiirelt ja kohe, kui olen välja mõelnud, milliste abivahenditega ma valmis tehtud beebitekid viimistletud saan, näitan neid Teile ka. Lisaks plaanin roosa beebiteki mustrist ka õpetuse vormistada, et huvilised saaksid seda ka ise proovida.

Drops-Andes

Lisa kommentaar

