FJ: Tahan ka

IMG_0005

Urvalinnu pildistamine on olnud mul üpris vaevanõudev, eelmisel talvel olid nad meie aias esimest korda, aga sellest pole ühtegi jäädvustust. Nad on üpris arglikud ja pisemgi liigutus paneb nad lendu tõusma. Kuigi sel talvel olen ma märganud, et linnud muutuvad märtsis palju julgemaks, kui nad on kogu talve jooksul olnud ning samuti eelnevatest talvedest on parimad pildipalad tehtud märts/aprill, siis see vaid kinnitab mu tähelepanekut. Nüüd käingi igal hommikul fotokaga lumehanges pikutamas, et saada kätte see õige pilt, mida ma tahan, mida ma oma vaimusilmas ette kujutan, mida ma looduspilt.ee keskkonnas imetlen! Ma tahan ka, et mu linnu pildid aina enam õnnestuksid. Päike on küll juba kevadiselt terav, aga harjutamiseks ideaalne ja harjumiseks ka. Loodetavasti veidi veel püsib meil seda külma ilma, enne kui urvalinnud oma kodumaale ära rändavad.

Vaata mida teised tahavad 🙂

8 thoughts on “FJ: Tahan ka

  1. Ma kadestan inimesi, kes oskavad pildistada ja viitsivad lumehanges kõhuli olles õiget hetke oodata. Tahaks ka olla selline “friik” 🙂

  2. Aitäh Teile! Sellel lumes ootamisel on vaid üks suur miinus. Kui ka korralikult riides olla, saab mõnel korral boonusena kaasa tilkuva nina ja valusa kurgu, nagu sel korral 🙂

    • Tjah, oleks ma noorem ja oleks mul rattad…yhesönaga, hea, kui inimene teab ja tunneb, mida tahab, siis on ka tulemus, nagu seegi pilt.
      Mina pean sedatyypi loodusfoto körvale jätma, aga önneks on muid pildilisi väljakutseid 😉

Lisa kommentaar

