FJ: Eset hoides

Imeilusat naistepäeva!

lill1

Tulbid on mu suur nõrkus, mitte ükski teine lill ei saa neile ligilähedalegi. Nad on imeilusad siis, kui nende õied on alles kinni, kui nad on värskelt lahti läinud ja isegi siis, kui nad on juba närbunud. Mina ei raatsi neid kuidagi ära visata. Ootan ikka seda kõige kõige viimasemat hetke, kui kroonlehed juba ise ära kukkunud on.

FJ pildiks sobib ideaalselt pilt, kus väike abiline neid sättida aitas :)

lill

Vaata teisi jahtijaid siit.

9 thoughts on “FJ: Eset hoides

  1. Tulpide äraviskamisega olen ka mina hädas, mingi ilu on neis ju ikka ka närbudes alles. Lihtsam on peenral juba närbumahakkava õiega, sest see tuleb ära lõigata taime edasise tugevuse huvides. Tihti olengi lõiganud neid ülilahtiseid õisi lihtsalt omale tuppa vaasi.
    Aga teemasse sobimisega pisut toriseks – minu jaoks ei ole lilled just esemed. ;)

  2. Lilled pole jah esemed, mul endal oli millegi pärast meeles, et teema on käes hoides ja kui pealkirja kontrollisin, siis ei olnudki :)

  3. Minu lemmiklilled ka. Ja nagu igal aastal sel ajal, on neid aknalaual nii vanu kui värskeid. :) Palju tulpe! Hooaeg alles algas. :D

Lisa kommentaar

