Sumisejad

Ma pean tunnistama, et mänguasju olen ma heegeldanud varasemalt vaid ühel korral. Sel korral pani mu heegeldama raamat “Heegelda ise! 25 imearmsat loomakest”.  Ma ei teagi, kas tõlkimisel on midagi valesti läinud või on juhised lõngale/heegelniidilie/-nõelale liiga kesised, aga tulemus ei ole kohe üldse selline nagu piltidel. Pidin juba käega lööma, kui turvasilmade otsingul sattusin blogisse, kus olid heegeldatud väiksed armasad mesimummud ja olemas oli ka õpetus. Mõtlesin viimast korda proovida ja olen rahul, et seda tegin.

Mänguasjad-1

Mesilaste tegemise õpetus on pärit SIIT!

Lisaks said moosipurgid sel aastal järgmised sildid.

Mänguasjad

Lisa kommentaar

